Tommy Lee Tommy Lee
4414
BLOG

W GW obalili teorię brzozy

Tommy Lee Tommy Lee Polityka Obserwuj notkę 42

 

Wszystkie ręce na pokład, więc i niejaki rim z Gazety W. postanowił pomóc. Może i on wcale nie na pokładzie, może tylko do burty się przyczepił i głośno krzyczy "Płyniemy!", może też i nie sam postanowił, tylko wezwał go redaktor prowadzący i tak rzekł do niego: "Weźcie no,rim, i dajcie odpór", w każdym razie napisał ten rim artykuł i pomaga, że hej! Artykuł ma wdzięczny tytuł: "Naukowcy z USA obalają teorię PiS ws. ścięcia brzozy przez tupolewa" i jeszcze wczoraj znajdował się na stronie głównej ichniego portalu, znaczy się redakcja również była wdzięczna i doceniła. Bo jak tu nie docenić, wystarczy rzucić okiem na komentarze wiernych czytelników, widać jaki to dla nich miód. Dla porządku napiszę, że są i głosy krytyczne, ale wiadomo, to oszołomstwo nie może zrozumieć głębi myśli autora.

I mnie skusił ten tytuł, mówię, zobaczę, raz kozie śmierć, najwyżej będę żałował. Kliknąłem na link i doznałem olśnienia. Co ja piszę: olśnienia, ten artykuł przerył mi czachę jak pięcioskibowy pług pole na wiosnę, co jak raz jest na czasie. W tej jednej chwili wszystko zrozumiałem- to nie ta brzoza! Od dwóch lat większość ludzi w Polsce zna jedną złamaną brzozę, potężną jak wola premiera Tuska, pancerną jak pięść ministra Sikorskiego, który się kulom nie kłaniał w Afganistanie. O jak się myliliśmy. Jeden rim w skrytości swojego serca znał prawdę, nosił ją w sobie jak brzemię by w końcu oznajmić ją całemu światu: to nie ta brzoza! I to musi być to odkrycie naukowców z USA obalających teorię PIS, bo, jako żywo, o innych brzozach nic w tekście nie ma. Kto wie, może to jest jedno z tych zdjęć, które przekazali nam Amerykanie a które gdzieś zaginęły, na szczęścierim do nich dotarł:


Teraz chyba rozumiecie wszyscy. Ta brzoza, o którą zahaczył Tu-154, rosła na miejscu, gdzie leżały szczątki samolotu i jak widać wcale nie jest ścięta. Więc chyba to jasne: zahaczył, w mgnieniu oka rozpadł się na milion kawałków i rozsypał się wokół.

A teraz na poważnie: w Gazecie W. sięgają już chyba do ostatnich odwodów by jednak te parę gwoździ w głowy wbić.

Tommy Lee
O mnie Tommy Lee

Jestem Polakiem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka